3 1-гo бeрeзня нa “103” тeлeфoнyвaти мaрнo – нiхтo нe пpиїдe! Щoб вuклuкaтu швuдкy пoтрiбнo бyдe…

Вже на весні 2020 році українців чекає чимало змін, які приготувала діджіталізація. Мінціфри анонсувало запуск в Україні єдиного номера для виклику невідкладної допомоги “112”. 

Про що розповіла на своїй Facebook сторінці радниця Міністра цифровий трансформації в Україні Яника Мірило. 

Яника Мірило. Фото: & nbsp; Facebook

Вона заявила, що в Україні зараз посилено ведеться робота Служби “112”.

Згідно з її словами першими, хто буде підв’язані під один номер виклику рятувальників стануть поліція, швидка медична допомога і держслужба з надзвичайних ситуацій. Надалі в Мінціфре планують підключити до номера “112” також газову службу, Укравтодор та інші сервісні служби.

Дану реформу в Україні впроваджують грунтуючись на досвід Естонії.

“В Естонії 112 працює вже багато років і як результат постійно скорочується час на виїзд. Згідно зі статистикою за 2019 рік рятувальники приїжджали на виклик категорії “життя в небезпеці” за 8 хвилин і 27 секунд і перша машина приїжджає максимально за 15 хвилин. “- поділилася успіхами Естонії Яника.

Фото: Facebook

При наборі номера “112” людина оповіщає оператора про те, що трапилося, а той, у свою чергу, перерозподіляє заявку відповідно до проблемою і висилає на місце події необхідну службу – роз’яснила особливості нововведення радниця.

Служба 112. Фото: akzent.zp.

Нагадаємо, що раніше в 2018 році в уряді вже обіцяли впровадити Службу екстреної допомоги “112”, але далі обіцянок справа не пішла.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *