ПриватБанк попав в кричущий скандал: українці поголовно втрачають гроші, співробітники бездіють
Приватбанк почав розбиратися в ситуації , про яку розповів один з клієнтів фінансової установи. 6 квітня стало відомо про те, що з рахунку в нічний час доби були списані кошти. Клієнт написав скаргу-відгук, а співробітники Приватбанку почали розбиратися в те, що трапилося.
Скаргу написала дружина потерпілого. Жінка зазначила, що вночі списали з рахунку 1800 грн без СМС-підтвердження операції. При цьому вона каже, що карту не втрачали і нікому не давали, як і інформацію про неї. Також жінка сказала, що заява в поліцію було написано.
Під гнівним відкликанням клієнтки співробітники Приватбанку запропонували розібратися в ситуації і в особистих повідомленнях розповісти всі подробиці події.
Гроші зникли, а послуга залишилася несплаченою
Зовсім недавно черговий клієнт банку поскаржився, як йому довелося зіткнутися з невдалим розрахунком. При спробі оплатити банківською картою послугу «Нової пошти» термінал вказав помилку, пише Hyser .
Анатолій Теребков отримав чек в якому було зазначено, що операція розрахунку виявилася неуспішною, але гроші з банківської картки були зняті, як за оплачені послуги. При цьому послуги «Нової пошти» залишилися неоплаченими.
Після того, що сталося клієнт зв’язався з банком і залишив заявку оператору про бажання повернути свої гроші. При спілкуванні з представниками банку він зробив висновок, що повернути гроші йому навряд чи вдасться.
За словами Анатолія, в ПриватБанку збій операції не визнають своєї помилкою. Тому українцям варто побоюватися розраховуватися карткою в подальшому
Крім усього, клієнта дуже обурив термін вирішення проблеми. Оператор заявив, що розгляд заявки банком триватиме від 45 до 120 днів. І тільки після цього банк зможе повернути гроші. На думку Анатолія, термін в майже 4 місяці дуже великий для звичайної операції з незначними засобами.
Незабаром представники банку відповіли на скаргу користувача:
«Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Хочемо Вам повідомити, що тепер ця сума зарезервована за вашу карту. Якщо не надійде запит з торгової точки протягом 11 днів з дати операції, то кошти повернуться на карту. У разі, якщо кошти спишуться, то ми відправимо запит в міжнародну платіжну систему, щоб оскаржити дану ситуацію. Але хочемо звернути Вашу увагу, що дане питання може розглядатися за чітко регламентованими правилами платіжних систем, тому це може тривати від 45 до 120 днів ».
До цього вже неодноразово траплялися подібні випадки. У слідстві чого ПриватБанк у відповіді на звернення клієнта, попередив про те, що якщо стався переклад грошей не на той номер карти, то банк в поверненні грошей безсилий. Цього разу помилка сталася під час роботи з терміналом і по чітко вказаною адресою.
ПриватБанк нахабно грабує українців і каже, що має право
На одному з форумів клієнтка Привату поскаржилася, що колись вчасно не погасила перед банком борг в 600 грн і тепер винна банку 20 тис. Грн., Пише Знай .
«ПриватБанк списує з зарплатної картки більше ніж половину зарплати на штраф за використання кредитного ліміту, якого немає, і термін дії кредитки давно минув, сума боргу була 600 грн, забрали понад 11 тис. Продовжують нараховувати, в минулому році штраф в 20 тис. Нарахували , гроші забирають з зарплатної картки », – розповіла жінка. У банку вважають, що діють відповідно до договору.
Якщо клієнт банку має навіть невелику заборгованість, штрафи і нарахування пені роздують суму до космічних масштабів. А все надходження на картку даного банку просто списують в рахунок боргу, і що увкаво не тоді, до оли мінімальна сума, а коли вже досить істотна.
«Банк згідно договору, списує в рахунок погашення заборгованості половину від надходжень на карту. Будь-яку карту боржника », – пояснюють в прес-службі фінансової установи.
Згідно з інформацією, розміщеною на офіційному сайті Приват банка, фінустанова має право списувати гроші з будь-якого рахунку. За кожен день прострочення нараховується пеня в розмірі 0,24% від боргу (або 7,2% на місяць), плюс 50 грн за кожне прострочення, плюс 0,24% від суми при простроченні від двох місяців, плюс штраф за порушення термінів в розмірі 500 грн і 5%, плюс штраф за невиконання зобов’язань в такому ж розмірі.
Так, 2 січня 2019 року банк через суд намагався стягнути з клієнта борг в розмірі 102,1 тис. Грн. Хоча «тіло кредиту» склало лише 4,7 тис. Грн. Штрафи і пеня склали 97,4 тис. Грн.
Відбувається це через договір, який передбачає: «Клієнт доручає Банку списувати з будь-якого рахунку, відкритого в Банку, зокрема з картрахунку грошові кошти для здійснення платежу з метою повного або часткового погашення боргових зобов’язань, в тому числі Мінімального обов’язкового платежу, якщо Мінімальний обов’язковий платіж вказаний в Анкеті-заяві Клієнта і в Пам’ятці Клієнта / Довідці про умови кредитування, а також списання помилково перерахованих сум, за якими Клієнт не є належним одержувачем ».
Державний банк ПриватБанк відлякав ще одного свого клієнта
Ображений чоловік розповів про свою сумну історію взаємодії з банком на сайті «Мінфін».
Один з клієнтів фінансової установи ПриватБанк виявив, що з нього почали знімати подвійну оплату послуг в Google Play через фінансове онлайн-додаток «Приват24». «Користувався послугами банку і радів, але настав той день, коли ПриватБанк почав підводити. Все почалося з подвійного списання коштів під час оплати в Google Play. При тому подвійне списання пройшло тільки в Приват24, в Google була тільки одна операція. Залишив заявку оператору в Приват24, через 3 тижні отримав відповідь про відмову повернення коштів, ну думаю, сума не велика, але прикро », – написав клієнт.
Втім, за заявою чоловіка, незабаром ситуація повністю повторилася. Через місяць ПриватБанк двічі списав кошти після чергової оплати товарів за допомогою Google Pay. Незважаючи на те, що відбулася лише одна операція, гроші з рахунку клієнта були списані двічі. Ошуканий вкладник залишив на сайті банку заявку, при цьому пояснивши, що не чекає нічого хорошого від роботи найбільшого державного банку. Правда, варто відзначити, що в кінцевому підсумку менеджери організації помітили це звернення і принесли свої вибачення за заподіяні незручності. Вони пообіцяли, що найближчим часом проблема подвійного списання коштів з рахунків клієнтів буде повністю вирішена.
Відомий ще один випадок
Клієнт банку розповів, що не маючи на те серйозних підстав, ПриватБанк значно «урізав» йому кредитний ліміт. Це застало клієнта зненацька, так як він не очікував, що таке взагалі можливо.
«У мене був кредитний ліміт 30 000. Користувався ним протягом 7 років активно і жодного разу не порушував терміни повернення. Досить хороша кредитна історія і є джерела хороших доходів, банку було відомо. Раптом мені зменшують кредитний ліміт на 10 000, а потім на 9 000 », – розповів він.
Клієнт Приватбанку був обурений через те, що на зменшення ліміту не було ніяких обгрунтувань. Так як він офіційно має високі доходи і хорошу кредитну історію.
Що цікаво, коли ПриватБанк зменшив йому кредитний ліміт, інший банк відразу ж його підвищив.
«Я допускаю наявність в Приватбанку агентів монобанк. Я вирішив більше послугами Привату не користуватися », – підсумував клієнт.
Скарга від іншого клієнта
Користувач, який переховувався підлогу ніком imagoalex, досить довгий час був клієнтом ПриватБанку і у нього не виникало ніяких нарікань. Так, інцидент трапився 14 березня, коли йому перевели суму в 250 гривень, а через деякий час гроші просто випарувалися.
Після дзвінка в колл-центр банку його запевнили, що заявка прийнята в обробку, і проблему з «розбалансуванням» рахунки вирішать незабаром. Після цього, на протязі доби йому дійсно подзвонив співробітник банку і пообіцяв повернути 75 гривень, яких по факту не вистачало протягом 5 календарних днів. Після цього стало відбуватися, щось зовсім незрозуміле. Так в 15год. 38мін. на мобільний потерпілому прийшли 2 повідомлення від Приватбанку, що заявка на повернення грошей в розмірі 25 гр і 50 гр. прийнята в роботу, що трохи не збігалося з тим, що говорив менеджер по телефону.
Після дзвінка 18 березня на гарячу лінію «Привату» клієнт залишився в шоці, тому що оператор пояснив, що заявка відхилена, а гроші знаходяться в резерві у якогось сайту, і повернути банк їх не може.