ПрuватБанк зробuв терmінову заяву про «Прuват24»: «Нам дуже шкода, але більше…»
Український державний банк «ПриватБанк» знову опинився в центрі неприємної ситуації. пов’язаної з шахраями, які діють за допомогою програми «Приват24».
Про це повідомляється в рубриці «Відгуки» на сайті Мінфіну.
Зокрема, одна з клієнток банку заявила, що стала черговою жертвою шахраїв, які зняли кошти з її картки при оплаті покупки на OLX, але товаращ жінка так і не побачила, гроші їй теж не повернули.
“Пишу в приват, а там тільки руками розводять. Не можуть чи заблокувати шахрая? », – написала постраждала Юлія Сирова.
У свою чергу, «ПриватБанк» відповів коліентке і пояснив, що потрібно робити і як вберегти свої кошти в разі шахрайства з використанням програми «Приват24». Так, в банку висловили жаль з приводу ситуації, що склалася, але при цьому підкреслили, що проблему повинні вирішувати самі клієнти, оскільки саме вони є заявниками в поліцію і постраждалою стороною.
«Нам дуже шкода, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в міліцію, так як стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи », відзначили в фінустанові.
Нагадаємо. новий скандал з ПриватБанком побив усі попередні рекорди. Так, нещодавно стало відомо, що банк просто так списує кошти з рахунків своїх клієнтів. Більш того, співробітники відмовляються визнавати цей факт, а також повертати втрачені гроші.