ПриватБанк екстренно звернувся до всіх власників платіжних карток
Державний банк “ПриватБанк” повідомив про те як клієнтам можна буде убезпечити свою карту від шахраїв якщо вони будуть пробувати викрасти кошти з карти за допомогою телефонного номера. Про це в неділю, 20 січня, повідомляє відгук обуреного клієнта банку на сайті Мінфіну.
“У період з 4.05.2018 по 5.05.2018 в м.Лозова у чотирьох клієнтів Приватбанку шахраї зняли різні суми грошей, як особисті так і кредитні. Ми всі написали заяви в поліцію і через півтора місяці слідчий нам повідомив, що вони знайшли шахрая, під час обшуку вилучили близько 500 sim карт і близько 30 кредитних, шахрай (жінка) визнала свою провину … Приватбанк нам відмовив у поверненні коштів і вимагають погасити заборгованість. “, – повідомив Ігор Бабкін.
Далі клієнт банку повідомив про що в даному випадки кожен може стати жертвою шахраїв якщо через телефон їх можуть таким чином пограбувати.
У відповіді представник “ПриватБанку” повідомив про те як можна в даному випадки убезпечити свою банківську карту.
“В даному випадку, клієнт може звернутися в банк одним із способів (3700, чат, відділення банку), щоб зробити фінансовий телефон не актуальним, тим самим, убезпечивши себе від операцій, які можуть бути проведені 3-им особою, яка заволоділа телефоном.” , – говориться у відповіді банку.