Скромний будиночок радника президента, якому влада виділяє дотації на підтримку бізнесу
Один із найбільш вживаних м’ясних продуктів — м’ясо курятини. Монополістом на цьому ринку в Україні є компанія «Миронівський хлібопродукт» (ТМ «Наша ряба»). Власник — Юрій Косюк — людина, наближена до перших осіб держави.
За минулий рік підняв ціну на свою продукцію на 31% на внутрішньому ринку і на 30% на експорт. Отримав з бюджету 1,4 мільярди гривень з 2-х мільярдів, виділених для усіх виробників птиці.
Чистий прибуток агрохолдингу «Миронівський хлібопродукт» минулого року зріс в 3,3 рази — до 230 мільйонів доларів в порівнянні з 2016 роком. Виручка збільшилася на 13,4% — до 1,2 мільярди доларів.
Націоналізація монополіста
Ціни «Нашої ряби» у Європі і в Україні однакові. Але враховуючи дорогу логістику, то курятину українцям вони продають дорожче ніж зарубіжним споживачам. На європейських ринках є конкуренція, а країні вони монополісти. Таку цінову політику дозволяє «Миронівському хлібокомбінату» вести монопольне становище в Україні.
Антимонопольний комітет має створити рівні умови для усіх учасників ринку сільгосппродукції. Тому саме за їх участі монопольні компанії мають бути націоналізовані, щоб у подальшому створити в агросекторі рівні права для усіх учасників ринку. А державна дотація має розподілятися рівними долями.
Націоналізація «Миронівського хлібопродукту» та інших монополістів на аграрному ринку дасть можливість знизити ціни і становити конкурентне середовище в агробізнесі. Зростання прибутку у 3,3 рази говорить про те, що ціни на курятину після націоналізації можна буде знизити на 30-35%.
Відповідальність за націоналізацію лежить на Антимонопольному комітеті!
Для демонстрації ефекту виділення державних дотацій одній людині додаю фото — скромний будинок радника президента — олігарха Косюка