Вчорашні дебатu таки зробили свою справу! Букмекери опублікували шокуючі свіжі рейтинги кандидатів
Після дебатів Володимир Зеленський пішов у ще більший відрив, про це свідчать соцоопитування.
У другому турі виборів Президента України 52% голосуватимуть за шоумена, кандидата на пост президента Володимира Зеленського, 19% – за чинного главу держави Петра Порошенка.
Про це свідчать результати опитування, проведеного Соціологічною групою “Рейтинг”.
Згідно з результатами опитування, 19% – не визначилися, за кого з двох кандидатів голосуватимуть, а 10% – не мають наміру голосувати взагалі.
Водночас, як показує соцопитування, серед тих, хто має намір голосувати у другому турі – 58% – за Зеленського, 22% – за Порошенка, ще 20% – не визначилися. Серед тих, хто має намір голосувати у другому турі і визначився з вибором: 73% – за Зеленського, 27% – за Порошенка.
Відповідно до соцопитування, Зеленський випереджає свого конкурента у всіх вікових категоріях. Основну підтримку він здобуває серед мешканців Сходу, Півдня та Центру. При цьому на Заході, як і минулого разу, – позиції обох кандидатів майже рівні.
62% опитаних вірять, що наступним Президентом України стане Зеленський, 17% – Порошенко, ще 22% – не визначилися із відповіддю.
Серед електоральних груп кандидатів, що набрали значні результати у першому турі, відносна більшість переконана, що майбутнім главою держави стане Зеленський. У середовищі симпатиків Порошенка половина переконані в перемозі свого фаворита, трохи більше чверті вважають, що переможе Зеленський.
Згідно з результатами опитування половина респондентів вважають, що новій команді Президента України потрібно дати не менше року, щоб показати позитивні результати роботи. Попри це чверть хочуть, щоб здобутки з’явилися вже через 6 місяців, ще 14% – хочуть побачити їх за квартал, 8% – чекають негайних змін.
У ході соціологічного дослідження було опитано 3 тисячі респондентів. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами і типом поселення. Опитування проводилось методом особистого формалізованого інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження – не більше 1,8%.